Mungkin barangan2 mistik ini, anda pernah lihat di mana-mana orang menjualnya.. sebagai contoh keris. keris yg sama jenis tapi berbeza maharnya.. ini kerana, walaupun rupa luarannya sama, namun pengisian didalam nya berbeza.. Kerana setiap barangan yang dimaharkan disini telah diisi dengan banyaknya kalimah2 kebesaran yang maha agong.. Jadi Tahapnya akan berbeza dari keris lainnya..Dan maharnya agak tinggi sedikit, namun masih murah dan rendah bagi seseorang yang benar-benar tahu menilai dan merasakan auranya..


Sebarang pertanyaan dan urusan rundingan mahar bolehlah menghubungi En. Ashraf (017-6202474 ).. Terima Kasih

Jumaat, 18 Julai 2014

Batu Mata Kucing (akiK)



khasiat akik

agate/akik/aqiq
khasiatnya pada tubuh badan :
Agate,sesuai untuk lelaki mahupun wanita diyakini sangat baik untuk wanita hamil dan janin , mengurangi sakit/gejala akibat gangguan pada selaput mata, dinding lambung, kantung kemih, usus, radang pada uterus dan penyakit kulit, membantu perkembangan spiritual, menyeimbangkan aura, membuang ketegangan dalam diri, menciptakan kestabilan kesehatan tubuh ,menciptakan konsentrasi dan pola berpikir secara rasional ,melancarkan pencernaan, meningkatkan kemampuan dalam meditasi dan astral projection, membantu ketepatan hasil dalam dowsing dan terawang , meningkatkan kesehatan secara umum dan menghilangkan rasa sakit dan bengkak akibat benturan dan otot terkilir , membantu pencernaan, menstabilkan kerja jantung dan melancarkan sirkulasi darah, selain untuk meningkatkan stamina tubuh.

dari segi mistik :
Akik dari segi mistik membawa tuah,melancarkan rezeki,membuka bintang cerah kehidupan.Khasiat itu akan datang sendiri apabila telah memilikinya.

MAHARNYA : RM 270

Tiada ulasan:

Catat Ulasan