Mungkin barangan2 mistik ini, anda pernah lihat di mana-mana orang menjualnya.. sebagai contoh keris. keris yg sama jenis tapi berbeza maharnya.. ini kerana, walaupun rupa luarannya sama, namun pengisian didalam nya berbeza.. Kerana setiap barangan yang dimaharkan disini telah diisi dengan banyaknya kalimah2 kebesaran yang maha agong.. Jadi Tahapnya akan berbeza dari keris lainnya..Dan maharnya agak tinggi sedikit, namun masih murah dan rendah bagi seseorang yang benar-benar tahu menilai dan merasakan auranya..


Sebarang pertanyaan dan urusan rundingan mahar bolehlah menghubungi En. Ashraf (017-6202474 ).. Terima Kasih

Ahad, 13 Julai 2014

Keris ( Harimau Naga )


                                                               kanan keris : Harimau
                                                                 Kiri Keris : Naga



Barangan Pusaka ini (Keris Naga Sostro) sering dibawa beramal di tempat2 keramat seperti Gunung Jerai, Gua Silat, Gunung senyum, Pulau Besar, makam2 para pendekar seperti mat kilau dan lain2 lagi.. Kepada sesiapa yang memilikinya diharap tidak menggunakannya untuk tujuan (nombor ekor).. kerana Keris Pusaka ini telah diisi dengan kalimah2 Allah Swt..


Khasiat dan Kelebihannya :

  • Melindungi diri dari segala perkara yang tidak baik, seperti serangan ilmu hitam, sihir dan segala mara bahaya. (dengan izin Allah)
  • Boleh digunakan didalam bidang perubatan.
  • Melindungi kediaman dari semangat-semangat yang tidak baik (pagar rumah).
  • Pembuka Rezeki.
  • Kelebihan lain akan diketahui apabila memilikinya.
Maharnya : RM 1700.00
Hubungi : En. Ashraf ( 017-6202474 )




Tiada ulasan:

Catat Ulasan