Mungkin barangan2 mistik ini, anda pernah lihat di mana-mana orang menjualnya.. sebagai contoh keris. keris yg sama jenis tapi berbeza maharnya.. ini kerana, walaupun rupa luarannya sama, namun pengisian didalam nya berbeza.. Kerana setiap barangan yang dimaharkan disini telah diisi dengan banyaknya kalimah2 kebesaran yang maha agong.. Jadi Tahapnya akan berbeza dari keris lainnya..Dan maharnya agak tinggi sedikit, namun masih murah dan rendah bagi seseorang yang benar-benar tahu menilai dan merasakan auranya..


Sebarang pertanyaan dan urusan rundingan mahar bolehlah menghubungi En. Ashraf (017-6202474 ).. Terima Kasih

Sabtu, 12 Julai 2014

Kami juga menawarkan perkhidmatan Rawatan Alternatif dalam membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi seseorang seperti :

- Gangguan makhluk halus
- Membuang Saka Keturunan
- Terkena Santau
- Sihir
- Busong
- Memagar Rumah
- Gila ( bukan sejak lahir)
- lumpuh kerana kemalangan ( bukan sejak lahir)
- memulihkan semangat diri yang hilang
- Sukar mendapat jodoh
- Membuat minyak pengasih
- Membuat minyak / wafak untuk pekerjaan
- Membuat wafak untuk penentang
- Membuat Pelaris Perniagaan
- Melembutkan hati orang yang sukar membayar Hutang kita

Selain bidang perubatan, kami juga membantu kepada sesiapa yang berminat untuk Mendalami dan Mewarisi ilmu Keturunan mereka sendiri. (Menggunakan kaedah ayat2 suci Al-quran dan Kaedah timbul)
Dengan menggunakan kaedah ini, kita akan dapat melihat sama ada seseorang itu memiliki saka keturunan atau tidak. Jika mendapati keturunannya mempunyai saka, kami akan membuang saka yang tidak baik tersebut dan digantikan dengan ilmu2 baik warisan keturunan mereka sendiri seperti ( persilatan, perubatan dan lain-lain )..

Bagi yang ingin mengusai dan mewarisi ilmu keturunan mereka, mereka akan dimandikan terlebih dahulu. (mandian kerohanian secara berperingkat mengikut Tahap kemampuan diri). Dengan mandian ini, segala pancar indera akan terbuka untuk memudahkan mendapatkan ilmu2 yang bermanfaat. Insyaallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan