Mungkin barangan2 mistik ini, anda pernah lihat di mana-mana orang menjualnya.. sebagai contoh keris. keris yg sama jenis tapi berbeza maharnya.. ini kerana, walaupun rupa luarannya sama, namun pengisian didalam nya berbeza.. Kerana setiap barangan yang dimaharkan disini telah diisi dengan banyaknya kalimah2 kebesaran yang maha agong.. Jadi Tahapnya akan berbeza dari keris lainnya..Dan maharnya agak tinggi sedikit, namun masih murah dan rendah bagi seseorang yang benar-benar tahu menilai dan merasakan auranya..


Sebarang pertanyaan dan urusan rundingan mahar bolehlah menghubungi En. Ashraf (017-6202474 ).. Terima Kasih

Sabtu, 12 Julai 2014

Ikan Tempel


Ikan Tempel adalah makhluk hidup sebangsa ikan kecil yang semasa hidupnya menempel di tubuh ikan yang lebih besar seperti benalu layaknya.. diyakini ikan yang ditempeli ikan tempel ini tidak/ jarang mendapatkan gangguan dari ikan-ikan makhluk laut lainnya dan lebih mudah untuk mendapatkan makanannya dibandingkan ikan yang tidak ditempeli ikan ini. 

Selain bagi tujuan perniagaan, ikan tempel juga digunakan untuk menundukkan seseorang dan mengikat kasih sayang yang lebih kuat diantara suami/isteri. "menempel"

  • Pemikat / Pengasih.
  • Sebagai Pelaris Perniagaan.
  • Sangat sesuai di pakai oleh peniaga, pencari kerja, seorang yang sedang mencari pasangan hidup.
  • Pengikat kasih sayang diantara orang sekeliling.
  • Pembuka Rezeki
  • Menyerlahkan Aura kepimpinan bagi yang memakainya.

Maharnya : RM 380.00

hubungi : En. Ashraf (017-6202474)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan