Mungkin barangan2 mistik ini, anda pernah lihat di mana-mana orang menjualnya.. sebagai contoh keris. keris yg sama jenis tapi berbeza maharnya.. ini kerana, walaupun rupa luarannya sama, namun pengisian didalam nya berbeza.. Kerana setiap barangan yang dimaharkan disini telah diisi dengan banyaknya kalimah2 kebesaran yang maha agong.. Jadi Tahapnya akan berbeza dari keris lainnya..Dan maharnya agak tinggi sedikit, namun masih murah dan rendah bagi seseorang yang benar-benar tahu menilai dan merasakan auranya..


Sebarang pertanyaan dan urusan rundingan mahar bolehlah menghubungi En. Ashraf (017-6202474 ).. Terima Kasih

Jumaat, 18 Julai 2014

Kijang Putih (Wafak)



Kulit Kijang Putih Emas Hanya Sebagai Lembaran Atau Medium Untuk Dijadikan Tempat Menulis Wafak Pada Tujuan Yang Tertentu Seperti Pelaris Perniagaan, Pelindungan Dari Dengkian Orang Dan Banyak Lagi Bergantung Pada Jenis Wafaq Yang Dilukiskan. Ada Orang Mengunakan Kulit Kijang Putih Itu Juga Sebagai Pelaris Dan Kebal Bergantung Pada Wafaq Yang Dilukiskan. Tanpa Lukisan Wafaq, Kulit Kijang Lebih Menjurus Kepada Pendinding Atau Pelaris Menurut Pendapat Beberapa Orang Yang Arif. Ada Juga Menggunakan Untuk Kebal, Ambil Nombor Ekor Dan Sebagainya.

Antara Wafaq Di Lukiskan Adalah;
Wafaq Pedang Zulfiqar Yakni Lukisan Pedang Menantu Nabi Muhammad Saw Iaitu Saiyyidina Ali Krw. Dikatakan Berkhasiat Untuk Perlindungan Makhluk Halus Dan Dengkian Manusia;

Wafaq Kasih Sayang Dikatakan Akan Mendapat Kasih Saying Semua Orang;

Wafaq Ibu Duit Dikatakan Menarik Duit-Duit Lain Datang Pada Si Pemilik. Hendaklah Wafaq Ini Diletakkan Di Tempat Simpanan Wang Untuk Menjadikan Ia Berkesan.

Wafaq Penerang Hati Dikatakan Mampu Menerangkan Hati Si Pemakai Dalam Memilih Sesuatu Perkara Seperti Calon Jodoh Dan Sahabat;

Wafaq Raja Umpan Dikatakan Jika Dibawa Pergi Memancing, Menjala Atau Sebarang Aktiviti Di Air Mampu Menarik Ikan Untuk Mendekati Umpan

Wafaq Perlindungan Dikatakan Melindungi Si Pemakai Dari Gangguan Makhluk Halus Dan Dengkian Manusia;

Wafaq Lain Insyaallah Khasiat Sepenuhnya Akan Dirasakan Oleh Pemilik Baharu


Fungsi/Kegunaan/Kelebihan
Wafaq Kalimah Kulit Kijang Emas Putih Ini Yang Amat Baik Sebagai Pelaris Dan Penarik Untuk Perniagaan Dan Diri Sendiri. Ia Juga Digunakan Bagi Pengikat Kasih Sayang Bagi Pasangan Dan Keluarga. Wafaq Kulit Kijang Putih Ini Adalah Item  Yang Ampuh Untuk Dijadikan Pelaris Dan Azimat. Ia Biasanya Diletakkan Di Dalam Tempat Simpanan Wang Bagi Orang Yang Berniaga Atau Pun Di Dalam Dompet.

Ia Juga Dikatakan Sebagai Tarikan Umpan Yang Di Gunakan Oleh Kaki Pancing. Dalam Erti Kata Lain, Penarik Ikan Pada Umpan. Apabila Ia Sentiasa Dibawa Bersama, Ia Dikatakan Mampu Menghalang Gangguan Makhluk Halus Dan Mengelakkan Sihir Yang Dibuat Kerana Dengkian Manusia.

Khasiat Tertinggi Ampuh
Kulit Kijang Emas Putih Sangat Ampuh Untuk Kerezekian, Ia Juga Dikatakan Asbab Pelaris Perniagaan Yang Sangat Elok. Selain Itu, Ia Juga Dikatakan Berkhasiat Seperti:
Pelarisan Perniagaan;
Pengikat Kasih Sayang;
Penghanyir Umpan;
Pengaruh Sekeliling;
Elak Dengkian Manusia;
Penguat Tenaga;
Pendinding Makhluk Halus;
Anti-Sihir Dari Perbuatan Makhluk;
Anti-Santau & Tuju Khusus;
Penghanyir Umpan Untuk Ikan Mudah Tertarik Pada Umpan;


Penggunaan
Diletakkan Di Tempat Simpanan Wang Seperti Dompet & Peti Simpanan Wang;
Diletakkan Juga Di Dalam Kenderaan, Beg Galas, Beg Duit & Lain-Lain;

MAHARNYA : RM 700


7 ulasan: